Jdi na obsah Jdi na menu
 


Červen

1. 6. 2018

Ještě jednou v tomto školním roce :-)

Chtěla bych vám všem strašně moc poděkovat za krásné kytičky, sladkosti i dárečky! Je to od vás moc milé. DĚKUJI.

Vážení rodiče, alespoň touto neosobní formou bych vám chtěla moc poděkovat za spolupráci v  tomto školním roce. Myslím si, že jsme vše zvládly bez závažnějších problémů. Děti chodily připravené, spokojené. Doufám, že se jim ve škole líbilo, těšily se třeba na některé aktivity či dny.  Přeji nám všem slunečné léto, dostatek odpočinku bez úrazů. Sporková

O prázdninách si budu zkoušet práci s EduPage - pokud tam zavítáte také, tak se nelekněte nějakých údajů u svých dětí. Vše bude jen zkouška. V září na tento systém "najedeme naostro" a potřebuji umět s programem pracovat. Doporučuji i vám se "proklikat" různými nabídkami a možnostmi, které nám EduPage nabízí.

Do tabulky budu dopisovat aktuální organizační informace posledního školního týdne

Tabulku budu postupně dopisovat a případně měnit činnosti dle momentální potřeby

 

DEN ČINNOSTI KONEC VYUČOVÁNÍ
Pondělí 25.6.

Tvoření, odevzdávání učebnic(Čítanka, Prv, Čj máme ve škole), stěhování třídy

 

11.30. hod
Úterý 26.6.

Účast na projektu INNER PEACE DAY, komunitní kruh a hodnocení akce, tvoření, zahájení úklidu třídy (případně stěhování), deskové hry/film, odnesení krabice do VV

 

12.30 hod.
Středa 27.6.

Úklid třídy, cvičení venku (dle počasí=přesunuto z pondělka), odnesení cvičebního úboru

 

11.00 hod.

Čtvrtek 28.6.

Bezpečnostní pravidla = jak se chovat o prázdninách, cvičný požární poplach cca 11.00hod.
Pátek 29.6.

Rozdávání vysvědčení a odměn, loučení se a hurá na PRÁZDNINY :-)

 

cca 8.30. hod.

Milí rodiče, chtěla bych vám poděkovat za organizaci a účast na včerejším odpoledni. Děti dnes v komunitním kruhu o včerejšku mluvily moc pěkně, byly spokojené. Doufám, že vy také a zase takovou nebo podobnou akci zopakujeme. Tímto bych chtěla také poděkovat SRPŠ při ZŠ Val. Klobouky za sponzorství.

Pokud vás napadne cokoliv v souvislosti se školou - nápad, připomínka, máte možnost sehnat něco na tvoření,.......budu moc ráda. Máme na sebe kontakt telefonický, mailový a teď dokonce nástěnku přes Edu Page :-)

Čtvrtek 21.6.

Dnes jsme ve všech předmětech dodělali potřebné učivo. Dívali jsme se také na pohádku a malovali meloun. Zítra budeme rozdávat výkresy - dáme je do velké tvrdé složky, zvažte, zda dětem nedát igelitku. A pokud bude dobré počasí, tak půjdeme na město shlédnout kumštování.

Středa 20.6.

V Čj jsme se zaměřili na sloh a "doučovali" jsme se psát adresu třeba kamarádovi. V matematice jsme psali malý testík - jen orientační. Potom jsme šli na hřiště běhat štafetový běh - VYHRÁLI JSME!!!!!!! I běžně pomalejší děti běžely jak o závod, bylo to super, organizátoři byli výborní. A v poslední hodině jsme si rozdali odměny ze štafety a četli pohádku o neděli. Fotky jsou na stránkách. Dnes nás čeká společné odpoledne :-)

Úterý 19.6.

V první hodině jsme se dívali na masožravou rostlinu, kterou nám donesl ukázat Domča. Potom jsme pracovali do PS. Měli jsme dvě hodiny matematiky.Jeden úkol jsme dělali formou dramatizace, něco jsme počítali společně a něco děti samostatně. Dobrovolný úkol splnila jen Terezka a Eliška Pikálková. Zpívali jsme píseň Kytka masožravá a ve čtení tvoříme pojmové mapy na téma léto ve skupinách. Děti donesou domů další lísteček - tentokrát jsem ho vytvořila já (a tímto se omlouvám), ale potřebuju mít jistotu, že máte všichni přihlášení k elektronické žákovské knížce. Děkuji za pochopení!

Pondělí 18.6.

Předposlední školní týden jsme zahájili kom. kruhem a trochu org. zaležitostmi. Pracovali jsme také v PS a ústně z učebnice. Gratulovali jsme Betušce. V Tv jsme hráli míčové hry - na města, jelena. V M dělaly děti dvě cvičení samostatně, pracovali jsme s Bilandskými geroši, řěšili jsme úkoly dědy Lesoně - děti mají dobrovolný úkol. Četli jsme o Zvědavém štěňátku, poslechli si také audio nahrávku. Dú není. Děti donesou domů list ohledně bezhotovostní platby obědů. Moc vás prosím a vrácenku co nejdříve.Děkuji

Dnes jsme byli na svačinu v jídelně - jen můj postřeh - aby děti nevracely jídlo (např. zeleninu, ovoce) mohly by si nosit malou krabičku/sáček.

ELEKTRONICKÁ ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA

Moc vás prosím o přihlášení se na stránky školy (pokud jste to ještě neudělali) - přihlašovací údaje jste obdrželi v mailu. Pro nás všechny to bude nová "věc". Do konce června by měli mít všichni rodiče účet založený. Zkuste si proklikat jednotlivé položky. Každý rodič, který poskytl škole e-mailovou adresu, dostal v e-mailu heslo např. já, jako rodič, jsem uvedla mail, můj manžel také uvedl mail. Proto máme každý své přihlašovací údaje a můžeme dceru kontrolovat každý sám. Pokud uvedl e-mail jen tatínek, tak maminka nemá přístupové údaje. Ale tatínek může dát své heslo mamince a v tomto případě se může přihlašovat také :-) Píšu to hodně podrobně, snad to nevadí :-) Pokud vám nebude cokoliv jasné, ozvěte se. Co nevím, zjistím. A ještě jedna věc - budu si zkoušet vepisovat do naší třídy známky, pochvaly, poznámky,.....BUDE TO JEN ZKOUŠKA, LETOS V EL. ŽK NEBERTE NIC VÁŽNĚ. Děkuji

Vyúčtování výletu:

-vstupné KOVOZOO 45Kč

- vstupné Živá Voda 60Kč

- jízdné 88Kč

Výlet stál 193Kč na jednoho žáka. Vybírali jsme 300Kč (nevěděli jsme cenu autobusu). Vrátit bych vám měla 107Kč. Ještě budou děti platit sešity do třetí třídy, které stojí 127Kč. Navrhuju doplatit 20Kč a budeme mít peníze vyřešené - pokud souhlasíte s tímto postupem můžete posílat 20Kč po dětech.
Třídní fond jsem ještě neuzavřela (nevím, co nás ještě čeká tento šk. rok). Budu vás informovat.Děkuji za spolupráci.

PÍSEMNOU PRÁCI Z ČJ PÍŠEME V ÚTERÝ 12.6. A Z MATEMATIKY VE ČTVRTEK 14.6. - v písemných pracích budou podobné úkoly jako máme v sešitech školních.

Pátek 15.6.

Dnes proběhly atletické závody 2. tříd. Naše děti byly VÝBORNÉ!!!!! Na stupních vítězů stál téměř vždycky někdo z naší třídy. Domča se dokonce  podělil o část své výhry. Dětem moc gratuluji a děkui za krásnou reprezentaci třídy.

!!!!Potvrzuji konání zábavného odpoledne ve středu 20.6. od 15 hodin!!!!

Čtvrtek 14.6.

V první hodině jsme napsali pís. práci z M - dopadla velmi dobře = bylo 17 jedniček, děti moc chválím. V další hodině jsme procvičovali učivo druhé třídy v kruhu na koberci, děti plnily samostatně dvě cvičení v PS  a potom jsme pracovali ústně s učebnicí. V Prv jsme tvořili plakáty s daným nadpisem - léto u rybníka, na louce,...a skupiny dětí na arch zapisovaly své poznatky a informace. Četli jsme dú, ukazovali si různé druhy motýlů a četli báseň v Čítance. V poslední hodině budeme modelovat sporty z atletických závodů. Dú není. Děkuji vám za zasílání všech lístečků - s koncem a začátkem roku se kupí víc než je zdrávo :-)

Zítra máme atletické závody a nebudeme se učit. Děti si vezmou jen svačinu, pití a náboženství - ti, kteří do náb. chodí. V případě, že bude zítra ráno hodně pršet, tak si děti vezmou aktovku podle rozvrhu.

Středa 13.6.

Dnešní ráno jsme si zpříjemnili pěknou zprávou - děti napsaly výborně pís. práci z ČJ a také jsem jim řekla o připravovaném zábavném dni pro děti a rodiče. Potom jsme rozebrali písemku a udělali dvě cvičení v PS. V M jsme opakovali na zítřejší písemnou práci - bude tam opět to, co je v malém sešitu = +-x : i v tabulkách, počítání se závorkou, slovní úlohy, vytvoř příklady z čísel a také rýsování. Také jsme pracovali do PS. Četli jsme společnou četbu a pustili si jeden díl Cipíska a malujeme letní barvy. Dú není.

Děti dostaly další lísteček - jedná se o společné odpoledne, prosím vás o jeho vyplnění a poslání do školy. Moc děkuji. Družinové děti dostaly ještě další lísteček :-)

Úterý 12.6.

Dnešek zahájila pís. práce z Čj - zítra je dětem rozdám opravené. V M jsme stavěli podle plánu krychlové stavby a překlápěli je - budeme se k této práci vracet, také jsme pracovali s parketama a počítali do PS. Napsali jsme jednoduchý testík z Prv a dívali se na proměny přírody v létě. Opakovali jsme písničky. Ve čtení jsme vyluštili šifru, která nás seznámila s tématem hodiny, četli jsme v čítance a přepsali 4 řádky z čítanky. Dú není.

Děti mají vzadu v Notýsku nebo na papíře lísteček. Prosím vás o přečtení a podpis. Týká se to možnosti objednání svačiny, kterou už teď můžete objednat jako obědy. Děkuji

Pondělí 11.6.

Dnešní den jsme zahájili kom. kruhem a hned potom jsme šli opakovat na pís. práci z Čj, kterou píšeme zítra. Bude v ní diktát, doplňování i/y, párové souhlásky, hledání sloves a PJ, tvoření vět, dělení slov na slabiky, skládání slov podle abecedy = vše, co jsme procvičovali do sešitu ČJ-Š. Dnes jsme měli dvě matematiky - pracovali jsme s dřívky, kostkou, tvořili jsme šaty pro krychli, řešili jsme logickou úlohu, pracovali s grafem a také ho vytvářeli, trochu jsme se i protáhli. Ve čtení jsem kontrolovala čtení Makové panenky a děti opisují věty z čítanky a opět trénují na písemku = hledají ve větách slovní druhy, dělí slova na slabiky. Dú není = děti mají procvičovat na písemku.

Pátek 8.6.

Dnes pracovaly děti ve skupinách. Práce jim šla pěkně. V matematice se někteří kluci zapotili nad pavučinou, kterou připravil Mikuláš. Venku jsme běhali krátkou trať a skákali do písku. Dú není. Sešity do třetí třídy už máme ve třídě. Nechám je ve škole a děti je budpu mít zase k dispozici během šk. roku. Pěkný víkend.

Čtvrtek 7.6.

Opět jsme opakovali na pís. práci písemně i ústně - dnes děti tvořily/vymýšlely věty tázací, oznamovací,...mají je v sešitě a ústně na koberci z učebnice, také jsme si dali pohybovou chvilku a protáhli jsme se. V M jsme hráli autobus - ten nám dělá docela problémy (budeme ho víc trénovat), děti tvořily pavučiny ve dvou skupinách a hodinu jsme zakončili hrou na kapitány (prostředí dědy Lesoně) - potom jsme hledali řešení pro vyrovnání družstev. Téma pro prvouku je léto, dnes na louce, probírali jsme rostliny a živočichy žijící na louce. Čteme Makovou panenku a dívali jsme se na stejný díl pohádky na PC a doděláváme ledňáky. Dú je v Čj v UČEBNICI

Středa 6.6.

V Čj jsme si řekli a ukázali jaký je rozdíl mezi popisem a vyprávěním. Děti potom pracovaly ve skupinách = vymýšlely vyprávění k danému obrázku. V M jsme opakovali na pís. práci, a pracovali v PS - nestihli jsme manipulovat s parketama - to mě mrzí. Ve čtení nám Mikulášek ukázal fotky koťátek a něco jsme si o nich řekli, poslechli jsme si referát a básničky Elišky a Terezky ze včerejška. Potom jsem kontrolovala dú a četli jsme další článek v čítance. V poslední hodině vyrábíme ledňáky :-) Dú je v M

Děkuji za zasílání peněz - je s vámi výborná spolupráce.

Úterý 5.6.

Dnešní ráno nám zpříjemnila Amálka, protože donesla nádherné a výborné cupcake (muffiny). Hned jsme je snědli a děti si vyžádaly i recept! Potom jsme opakovali na pís. práci a pracovali v prac. sešitě. Matematiku jsme zahájili 10 - příklady na dělení počítáme takto - 12:2 si říkáme KOLIKRÁT SE VLEZE DVOJKA DO DVANÁCTKY. Potom jsme si dali plácanou před tabulí, a společně řešili cvičení v sešitě. V Prv jsme ústně opakovali a potom psaly děti testík. Zpívali jsme píseň Na té naší pouti. Čtení jsme zahájili referáty, povídáním o létu na koberci a četli jsme článek v Čítance. Z dětí se stali básníci a skládali a psali báseň na téma léto. Dú je v Čj.

Pondělí 4.6.

Tradičně jsme zahájili den kom. kruhem. Potom jsme opakovali na pís. práci, zahráli hru na slovní druhy u tabule a udělali jedno cvičení v PS. Cvičili jsme venku, ale schovávali jsme se ve stínu. V M jsme používali geodesky - řešili super cvičení na logické uvažování, potom jsme tvořili cyklotrasu a někdo stihl ještě pavučinu. V poslední hodině jsem chtěla číst povinnou četbu Cipíska. Ale Radeček donesl zajímavou knížku POHORŠOVNA, tak jsme si četli z ní. Dú je v M (děti ví, že cvičení má 2 řešení. Kdo bude mít chuť a najde obě řešení, dostane navíc smajlíka).

Pátek 1.6.

Den dětí jsme oslavili celkem pěkně i ve škole.Hned v první hodině jsme si uspořádali třídu do "hnízd" a dodělali duhu. Hned po zvonění jsme se přesunuli do kina, kde na nás čekal velice pěkný animovaný film, který byl simultánně překládán. Ale největší překvapení pro nás bylo uvítání panem Romanem Vojtkem. Ve škole jsme se nasvačili, dala jsem dětem k jejich svátku sladký dárek a hráli jsme logické hry. Mrzí mě, že jsem dnes musela řešit nepěkné chování - tentokrát tří děvčat vůči spolužačkám. Prosím, promluvte doma s dětmi o pěkném chování ke spolužákům. Děkuji